اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

کاروان خدام الحسین(ع)، سند افتخار مدیریت شهری | آیین تجلیل از خادمان شهری در اربعین حسینی و دهه آخر صفر برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۰۲۷۴
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
کاروان خدام الحسین(ع)، سند افتخار مدیریت شهری | آیین تجلیل از خادمان شهری در اربعین حسینی و دهه آخر صفر برگزار شد + فیلم
آیین تجلیل از کاروان خدام‌الحسین(ع) شهرداری مشهد در اربعین حسینی و خادمان شهری در دهه آخر صفر، عصر امروز با حضور محسن داوری فرماندار مشهد، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان استانی در تالار همایش‌های شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین تجلیل از کاروان خدام‌الحسین(ع) شهرداری مشهد در اربعین حسینی و خادمان شهری در دهه آخر صفر، عصر امروز (یکشنبه 30 مهرماه) با حضور محسن داوری فرماندار مشهد، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو سخنگوی شورا، حجت‌الاسلام حسن منصوریان و مهدی ناصحی رئیس و نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، سید حسین علوی‎مقدم رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورا و جمعی از مسئولان استانی، مدیران شهری و شهرداران مناطق در تالار همایش‌های شهر مشهد برگزار شد.

خدمات اربعین، زکات برکت وجودی امام رئوف(ع) در مشهد

مهدی ناصحی، نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر در ابتدای مراسم با اشاره به جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در نسل‌کشی مسلمانان غزه اظهار کرد: مهم‌ترین اثر تمدنی اربعین حسینی را این روزها در مقاومت دلیرانه ملت فلسطین در غزه مشاهده می‌کنیم و حرکت میلیونی زائران پیاده در مسیر تجدید بیعت با سیدالشهدا(ع)، آثار و برکات خود را در فلسطین شریف و قدس عزیز نمایان کرده است. 
وی افزود: وقتی امروز گذار چندزبانه سرود سلام فرمانده را با سرود جهانی سلام یامهدی(عج) مشاهده می‌کنیم، به ما ثابت می‌کند که قدس، خانه ابدی مسلمانان است و به‌زودی وعده رهبر معظم انقلاب در نابودی اسرائیل پلید محقق خواهد شد.

عضو ناظر بر ستاد اربعین شهرداری مشهد، سند افتخار مدیریت شهری در دوره ششم را خدمت جانانه خادمان شهر امام رئوف(ع) به همه دلدادگان اهل‌بیت(ع) در نجف اشرف و مشهد مقدس دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید قدردان کسانی باشیم که تقریباً از 9 سال قبل، مقدمات و پیش‌نیازهای این مانور عظیم خدمت مخلصانه را فراهم کردند. خادمان شهر مشهد در ایام اربعین حسینی به نمایندگان شایسته نظام اسلامی تبدیل شدند و ارائه خدمات فنی و مهندسی در بالاترین سطح خدمات، زکات برکتی بود که مدیریت شهری برای مجاورت با حرم مطهر امام هشتم(ع) از آن بهره‌مند است.

زنجیره خدمت‎رسانی در اربعین و دهه آخر صفر

حسین باغگلی رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در ادامه این مراسم گفت: هرکس که بر سفره کرامت اسلام ناب و اهل‌بیت(ع) نشسته باشد، نمی‌تواند در شرایط کنونی نسبت به ظلم جانیان صهیونیست در قبال مسلمانان غزه بی‌تفاوت بماند. بااین‌حال، اینکه امروزه شاهد فراگیرشدن همدردی ملت‌های آزاده عالم با مردم فلسطین هستیم، نشان‌دهنده آن است که خادمان اربعین حسینی در عمل به فریضه خود در تکریم شعائر موفق بوده‌اند.
وی با اشاره به جزئیات فعالیت خادمان شهری مشهد در دهه آخر صفر و اربعین حسینی بیان کرد: فرآیند استقبال از زائران در دهه آخر صفر و پیک‌های زیارتی در حقیقت آن یک کار تیمی و امری گروهی محسوب می‌شود و حتی اگر یک بخش از این زنجیره سازمان‌ها و تشکل‌ها دچار مشکل شود، کلیت روال خدمت‌رسانی با چالش مواجه خواهد شد.

قائم‌مقام ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم امسال، مأموریت برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین به‌موازات میزبانی از زائران میلیونی این پیک زیارتی بود که به توفیق الهی، مدیریت شهری توانست از کیفیت بسیار مطلوب خدمات موکب‌های عمومی، تشکل‌های مردمی و سازمان‌های اجرایی بهره‌مند شود. زحمات تک‎تک خادمان اهل‌بیت(ع) و زائران دلداده معصومین در نجف اشرف و مشهدالرضا(ع) موردتوجه و رضایت امام هشتم قرار خواهد گرفت و به‌موازات این، شورای اسلامی و شهرداری مشهد نیز قدردان همه این مجاهدان مخلص خواهد بود.

مرثیه‌سرایی اهل‌بیت(ع)، اجرای نمایش آیینی و تقدیر از خدمتگزاران اربعین و ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با حضور مدیران شهری و خدام آستان قدس رضوی، از دیگر محورهای این مراسم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->